- Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Firma Diamedi Opieka LTD Spółka Komandytowa szanuje prywatność Użytkowników korzystających ze strony internetowej i przywiązuje należytą wagę do poszanowania prywatności Użytkowników odwiedzających niniejszą stronę internetową.
W celu uzyskania informacji na temat ochrony danych Użytkowników, prosimy o zapoznanie się z informacjami dotyczącymi naszej polityki prywatności.
Celem Administratora jest zapewnienie pełnego bezpieczeństwa, poufności i ochrony danych osobowych Użytkowników strony, zgodnie z przepisami obowiązującego prawa, w tym w szczególności Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych) (dalej: „RODO”).
Użytkownicy niniejszej strony internetowej podają swoje dane osobowe dobrowolnie, jednakże w polach oznaczonych gwiazdką lub komunikatem "To pole jest wymagane”, ich niepodanie może uniemożliwić realizację wniosku lub zwrotny kontakt.
Dane osobowe to wszystkie informacje o osobie fizycznej zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania poprzez jeden bądź kilka szczególnych czynników określających fizyczną, fizjologiczną, genetyczną, psychiczną, ekonomiczną, kulturową lub społeczną tożsamość, w tym wizerunek, nagranie głosu, dane kontaktowe, dane o lokalizacji, informacje zawarte w korespondencji, informacje gromadzone za pośrednictwem sprzętu rejestrującego lub innej podobnej technologii.
Administrator i danych osobowych jest:
Diamedi Opieka LTD Spółka Komandytowa
00 – 685 Warszawa ul. Poznańska 21/48
Kontakt z administratorem jest możliwy poprzez następujące kanały informacji:
Administrator zapewnia przejrzystość przetwarzania danych, w szczególności zawsze informuje o przetwarzaniu danych w momencie ich zbierania, w tym o celu i podstawie prawnej przetwarzania.
Administrator dba o to, by dane były zbierane tylko w zakresie niezbędnym do wskazanego celu i przetwarzane tylko przez okres, w jakim jest to niezbędne.
Przetwarzając dane, każdy Administrator zapewnia ich bezpieczeństwo i poufność oraz dostęp do informacji o przetwarzaniu osobom, których dane dotyczą.
Gdyby pomimo stosowanych środków bezpieczeństwa doszło do naruszenia ochrony danych osobowych (np. „wycieku” danych lub ich utraty), Administrator poinformuje o takim zdarzeniu osoby, których dane dotyczą, w sposób zgodny z przepisami.
W związku z prowadzeniem działalności wymagającej przetwarzania dane osobowe mogą być ujawniane zewnętrznym podmiotom, w tym w szczególności dostawcom odpowiedzialnym za obsługę systemów informatycznych i sprzętu, podmiotom świadczącym usługi prawne lub księgowe, kurierom, agencjom marketingowym czy rekrutacyjnym.
Administrator zastrzega sobie prawo ujawnienia wybranych informacji dotyczących osoby, której dane dotyczą, właściwym organom bądź osobom trzecim, które zgłoszą żądanie udzielenia takich informacji.
Dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego(EOG).
Okres przetwarzania danych zależy od rodzaju świadczonej usługi i celu przetwarzania.
Okres przetwarzania danych może także wynikać z przepisów, gdy stanowią one podstawę przetwarzania.
W przypadku przetwarzania danych na podstawie uzasadnionego interesu danego Administratora dane przetwarzane są przez okres umożliwiający realizację tego interesu lub do zgłoszenia skutecznego sprzeciwu względem przetwarzania danych.
Jeśli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody, dane przetwarzane są do jej wycofania. Gdy podstawę przetwarzania stanowi niezbędność do zawarcia i wykonania umowy, dane są przetwarzane do momentu jej rozwiązania.
Okres przetwarzania danych może być przedłużony w przypadku, gdy przetwarzanie jest niezbędne do ustalenia lub dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami, a po tym okresie – jedynie w przypadku i w zakresie, w jakim będą wymagać tego przepisy prawa. Po upływie okresu przetwarzania dane są nieodwracalnie usuwane lub anonimizowane.
Osobom, których dane dotyczą, przysługują następujące prawa:
W celu skorzystania z powyższych praw należy skontaktować się z danym Administratorem, korzystając ze wskazanych wyżej danych kontaktowych.
W celu zapewnienia integralności i poufności danych Administrator wdrożył procedury umożliwiające dostęp do danych osobowych jedynie osobom przez niego upoważnionymi wyłącznie w zakresie, w jakim jest to niezbędne ze względu na wykonywane przez nie zadania.
Ponadto Administrator stosuje rozwiązania organizacyjne i techniczne w celu zapewnienia, że wszystkie operacje na danych osobowych są rejestrowane i dokonywane tylko przez osoby uprawnione.
Administrator podejmuje ponadto wszelkie niezbędne działania, by także jego podwykonawcy i inne podmioty współpracujące dawały gwarancję stosowania odpowiednich środków bezpieczeństwa w każdym przypadku, gdy przetwarzają dane osobowe na zlecenie tego Administratora.